Mi-au înflorit roșiile

Bucurie mare, acum pe seară. Roșiile mele sunt atât de mici și totuși au flori.
Nici nu mai știu ce soi sunt. Ce mai contează!

rosii

rosii

Etichete:

12 Răspunsuri to “Mi-au înflorit roșiile”

  1. Elisa Says:

    Uau, Dana, da-le repede o sapa si cand le uzi nu mai pune furtunul sa stropeasca, lasa sa curga apa intr-un singur loc, langa tulpina sau , dupa ce ai udat, da pamant uscat peste, ca asa mereu se crapa si nu-i bine.
    Pe de alta parte sa vezi ce repede o iau din loc daca le sapi o data pe saptamana, cum am zis si in postare la mine 🙂
    In prima poza ai pui jos de tot si cred c-ar trebui rupti caci altfel nu se inalta sa faca noi frunze si stii ca la fiecare frunza noua apare inflorescenta, pe tulpina principala.
    Dar, tu fa cum vrei si cum stii ca e bine.
    Sa-ti traiasca sanatoase si sa rodeasca!

  2. gradinaritdupaureche Says:

    Multumesc mult de sfaturi si de urare, Elisa.
    Pana acum nu le-am udat cu furtunul. Am pus stropitoarea pe fiecare, aproape zilnic.
    In prima poza, cred ca sunt doua fire.🙂 Voi rupe pe cel mic.
    La sfarsit de saptamana, voi intra cu sapa printre ele.

  3. Adinuca Says:

    Ioi dar si la tine ce seceta este… Trebuie intr-adevar sa le afani nitelus pamantul eventual intre ele sa institui un sant pe care vei uda de acum inainte. Pamantul il ridici langa tulpina musuroind, obtinand un deal de-a lungul randului.
    Sa fie recolta bogata si sa ai spor.
    Toate bune

  4. victoriacus Says:

    sunt foarte sanatoase si frumoase.Eu le ud pe sant chiar daca imi crapa pamantul dupa,dar la cate am nici nu as avea cum sa le ud cate una.Asa las furtunul la capat sa curga si eu imi fac treaba in alta parte

  5. victoriacus Says:

    daca nu le pui arac,sa nu rupi copilii,ca nu mai au plantele stabilitate.Doar cand se pune arac se copilesc

  6. ba_laura Says:

    da’ ce frumoase si vartoase is rosiile tale! sa-ti rodeasca pe cat de bine arata!

  7. victoriacus Says:

    Si la mine a culcat la pamant cateva din cele lasate fara arac si azi am mai pus araci si am mai legat.Norocul meu ca pe la 3 dupa masa a inceput potopul

  8. Daniel Says:

    Bucurie sa ai alaturi de ele ca tare mandre sunt cat sunt ele de mici.

Lasă un răspuns

