Căldărușe

Mi-au înflorit și mie, în sfârșit, căldărușele semănate anul trecut.

caldaruse

caldarus

Etichete:

12 Răspunsuri to “Căldărușe”

  1. DANI Says:

    Frumoasele caldaruse…Sint duble ale tale. De-acum, iti vor inflori in fiecare an !

  2. Constantin Says:

    Wow, ce bine arata! Dana, cand le-ai semanat, vara trecuta?

  3. victoriacus Says:

    Superbe.Am semanat si eu o multime si acum fac comanda de seminte iar.
    Imi plac nespus de mult.Am si eu cateva care stau sa infloreasca

  4. Alexandra Says:

    A inceput si Dana, in sfarsit sa posteze!😀

  5. irenadaiana Says:

    ce culoare frumoasa. ale mele sunt pe tonuri de albastru/mov combinate cu alb sau simple . am vazut la cineva visinii , abia astept sa se treaca florile sa iau si eu niste seminte. anul asta am semanat din plic dar pana acum n-a iesit nimic.🙂

Lasă un răspuns

