Fenicul de anul trecut

Anul trecut am plantat semințe de fenicul crezând că va face bulb. Dar nu s-a întâmplat lucrul acesta pentru că nu a fost soiul corect.

Habar nu aveam ca există și fenicul florentin (soiul pentru bulb). În schimb m-am îndrăgostit de el pentru că este foarte prolific.

Nu am scos rădăcinile din pământ toamna trecută și spre uimirea mea, acum feniculul are frunze din plin.

fenicul

Etichete: ,

7 Răspunsuri to “Fenicul de anul trecut”

  1. DANI Says:

    Eu n-am reusit sa germinez feniculul. Sau a fost saminta veche, sau l-am acoperit cu mult pamint… Da, nu ma las!

  2. irenadaiana Says:

    am pus si eu niste seminte. Cam in cat timp rasare?

  3. Alexandra Says:

    Aoleu, eu nu mai scap de el! Si-a lasat semintele peste tot si culmea e ca unde a fost anul trecut, acum am pus marar si nu mai pot sa disting care ce e!
    Ala lasat acum un an a crescut si la mine ca nebunul! Sper ca anul asta sa faca bulb, ca daca nu, afara cu el for ever!

  4. Alexandra Says:

    Atunci adio, Mario!🙂

Lasă un răspuns

