Mucenici

Photobucket

Mi-au plăcut mereu măcinicii.
De când mă ştiu am aşteptat cu nerăbdare data de 9 martie, în fiecare an.
Tradiţia zice că astăzi se termină Babele şi începe Noul An Agrar.
Să sperăm că pleacă Iarna asta!

Etichete: , , , , , ,

4 Răspunsuri to “Mucenici”

  1. jenny Says:

    la noi in sat nu se fac astfel de mucenici. se fac la fel ca in moldova, din aluat dulce, ca de cozonac, insiropati putin dupa ce sint copti. mie imi placeau si astia fierti, mincam in bucuresti si-mi placeau, aici nu gasesc de cumparat, iar de facut, oooo, nuuuu!!!
    sper ca nu sint nepoliticoasa ca intreb, cum pot sa-mi fac si eu blogroll pe blogul meu? ca as vrea sa trec acolo citeva bloguri care imi plac si nu stiu cum. nu stiu nici cum sa ma inscriu pe blogurile voastre la followers. multumesc mult pentru un eventual ajutor.

    • gradinaritdupaureche Says:

      Sunt foarte buni mucenicii moldovenesti.
      Anul asta nu am facut pentru ca implica mai mult timp decat cei muntenesti.
      Daca vrei sa faci dintr-astia muntenesti, poti trisa…folosesti niste paste (melcisori, spirale, etc.).🙂
      Iar despre blogroll: cred ca trebuie sa intri in Setari, la Design si sa adaugi un gadget – Lista de bloguri. Si acolo introduci toate linkurile pe care le doresti.
      Sper sa intelegi ce vreau sa spun.

  2. Alexandra Says:

    Mai ai? Ca eu am dat rasol anul asta cu macinicii.🙂

  3. victoriacus Says:

    iti poti inchipui ca mi-a trimis soacra mea mucenici si eu am uitat de ei?
    acum ma duc sa arunc borcanul,ca sigur s-au stricat

Lasă un răspuns

