1 Martie

primule

E primăvară, iarăşi primăvară
După cum se vede afară nu aş zice!

Gata! încep să mă trezesc şi eu din hibernare.🙂

O melodie de-a lui Tudor Gheorghe … parcă e mai aproape primăvara, dacă o ascult.

Etichete: , ,

9 Răspunsuri to “1 Martie”

  1. Alexandra Says:

    Bine ai revenit! Da chiar ca ai hibernat!
    O primavara plina de zambete iti doresc!

  2. victoriacus Says:

    Bine ai revenit.O primavara minunata iti doresc

  3. balaurdegradina Says:

    Deci ne-am inteles: gata cu hibernarea, ca prea ne-ai lipsit! (pot sa te intreb care-i scoru’ cu scoala de soferi?)

  4. Dana Says:

    Frumoase flori, frumoase versuri. Martisoare, soare, si multe primaveri fericite!

  5. jenny Says:

    bine ai revenit!!!
    sper ca si anul asta sa postezi cel putin la fel ca anul trecut. mi-a placut „jungla” ta, iar de galetile pline de rosii zemoase ce sa mai zic? superbe!!!! macar de-as fii si eu in stare sa gradinaresc asa, dupa ureche, anul asta, sa am productie la fel de frumoasa. nu-mi ramine decit sa sper, nu?

  6. RedCard Says:

    Primavara astronomica va incepe pe 21 martie (echinoctiul)…

Lasă un răspuns

