Căţeluşele mele

Între timp a mai apărut incă o căţeluşă!🙂

catelusele mele

Etichete:

3 Răspunsuri to “Căţeluşele mele”

  1. Ellada Says:

    Oh !!! Ils sont très mignons !!!!

  2. Mihaela Says:

    Sa-ti traiasca! Si sa nu te superi pe ele prea tare cand iti vor face stricaciuni prin gradina. Si eu am avut un catelandru puiut anul trecut, impreuna cu mama lui , care mi-au stricat multe flori.El avea o pasiune mai ales pentru ghivecele cu flori pe care le insira prin toata curtea; ghivecele le gaseam gaurite, cu urme de dinti pe ele, iar florile rupte in fel si chip. Anul asta baietanul este deja mai marisor si sper sa nu mai strice tare .

  3. gradinaritdupaureche Says:

    Multumesc!
    Ma gandesc deja la lucrul asta si cred ca voi avea ceva de furca cu ele.

Lasă un răspuns

