Căţeluşa mea

A sosit în această dimineaţă.

Este o grăsană mititică de două luni. Doarme mult, mănâncă şi mai plânge, doar puţin, de dor de mamă şi de frăţiori.

Nu i-am ales încă un nume.

catelusa

Etichete:

14 Răspunsuri to “Căţeluşa mea”

  1. irenadaiana Says:

    draga de ea. sa-ti traiasca si sa te bucuri de ea. e o scumpa. cat despre nume , da sfoara in tara si cere sugestii. o sa vezi ca din atatea propuneri o sa gasesti ceva sa-ti placa , sau macar o sa stii sigur care n-o sa-ti placa.🙂 cica numele cateilor trebuie sa aiba cel mult doua silabe si sa fie destul de sonore pentru ca ei nu disting chiar toate sunetele. pentru inceput eu ti-as propune Perla – e o perla neagra , nu?:)

  2. balaurdegradina Says:

    sa-i pui seara in culcus o sticla cu apa calda, invelita in niste carpe. o s-o ajute sa se simta in cuib, langa cateaua-mama.

  3. irenadaiana Says:

    dece n-am stiut si eu de treaba asta cand „santea kimi mic”? eu l-am luat in pat langa mine si acum la aproape un an de viata impreuna el doarme pe perna mea preferata si eu abia de apuc un colt de pui.🙂 smecherul nici nu concepe ca ar putea dormi si in culcus , decat daca se incalzeste prea tare dar nici atunci.
    hei , Dana , i-ai ales un nume?

  4. Alexandra Says:

    Ce scumpica! Sa va traiasca!

  5. balaurdegradina Says:

    Pe prima mea catelusa o chema Nero! (era mititica tare cand a ajuns la noi, avea un buric luuung, iar noi eram nepriceputi in anatomia cateilor😀 ).Nero i-a ramas numele si dupa ce ne-am dumirit ca e fetita.
    A plecat demult in raiul cateilor, da’ tot o mai pomenin, ca mare dragoste a fost intre noi!

  6. Ellada Says:

    Il est trop beau, c’est ton chien ?

  7. sonys Says:

    ce draguta e…
    am mai gasit un gradinar incepator, e despre niste tipi din pitesti care s-au mutat intr-un sat: http://fusaru.blogspot.com/

  8. Prima mea leapsa « Gradina visata Says:

    […] Georgiana, daca n-o dati mai departe, nu-i bai.Eu o trimit la : Balaura, Constantin, Elisa, Huni, Dana, Mariana, Victoria, […]

  9. Alexandra Says:

    Mai fa-i o poza, cred ca de cand n-ai mai postat a crescut mama-mama!

Lasă un răspuns

