Toamna în grădina părinţilor mei

Câteva imagini din grădina părinţilor mei:

gutui

tivga

smochin

floare mov

boboci de trandafiri albi

trandafir

Etichete: , , , , , , ,

3 Răspunsuri to “Toamna în grădina părinţilor mei”

  1. ellada Says:

    Tes courges vertes sur ta deuxième photo sont magnifiques.
    Qu’est ce que tu en fais ? tu les manges ou c’est pour la décoration ?

    Tu as reçu mes graines ?

  2. gradinaritdupaureche Says:

    Les photos de ce poste sont du jardin de mes parents.
    On ne mange pas ces courges. C’est pour la decoration.

    Non, je n’ai pas recu les graines.

  3. Dan Ionescu-Buc Says:

    Buna Dana ! imi doresc sa intru in posesia unei TIVGI,ca cele din imagine (TIUGA,pe olteneste),imi plac nespus de mult,am si eu seminte de doua soiuri,dar ca astea din gradina parintilor tai nu am ! Daca e prea mult o tivga,ptr ca s-ar putea sa ai multi prieteni care vor,as fi bucuros daca mi-ai da cateva seminte,te rog mult ., Eu locuiesc in Bucuresti,dar samanta o pun la tara,in Teleorman,la casa parinteasca. Daca se intampla sa citesti acest mesaj,da-mi te rog un semn pe tel : 0720.156.928…,0769.378.515,Dan Ionescu Iti doresc mult noroc,si sa te bucuri in fiecare an de frumusetile naturii din gospodaria parinteasca,si nu numai ! Cu bine.,

Lasă un răspuns

