Ardei

Astăzi am reuşit şi eu să strâng o recoltă mai semnificativă din ardeii din grădină.
Din cauză că i-am pus prea deşi, nu prea au rodit. Apoi s-au mănat şi-au revenit singuri mai târziu, dar tot nu le-a mers cum trebuie.

ardei

Şi ce să fac cu ei…ardei umpluţi bineînţeles.

ardei umpluti

Etichete: , , , ,

6 Răspunsuri to “Ardei”

  1. Alexandra Says:

    Nu stiu cum se face, dar de cand am intrat eu la asa-zisul regim, numai de bunatati dau pe bloguri. Uite si tu, ardei umpluti, daca mai pui si smantana peste ei, adio, mama!!

  2. vrtlaricaana Says:

    Stuffed peppers – my favorite! We use grinded meat and rice, and add some spices for the filling.
    Your harvest look lovely!

  3. ellada Says:

    Des farcies, j’adore ca et en plus quand ca vient du jardin……. c’est meilleur.

  4. geomarz Says:

    Cel putin, sint adevarati.
    Ai mei nu mai au nimic, cei normali. Cei iuti, sint plini de rod. Dar ei nu ma prea inspira…

Lasă un răspuns

