Dovlecii mei

Că tot a venit toamna…

Am pus în pământ câteva seminţe de dovleci anul acesta şi cum le-am pus, am şi uitat de ele.

Adică nu le-am udat şi nici nu am verificat sa vad ce mai fac.

Acum, când vrejurile s-au uscat, iată ce a ieşit la iveală:

Una bucată dovleac moscata di Provenza / muscate de Provence, destul de măricel

dovleac moscata di provenza

dovleac moscata di provenza

Câţiva dovleci plăcintari mititei:

dovleac placintar

La anul, aş vrea să îmi găsesc şi alte soiuri de dovleci. Poate o să găsesc seminţe de dovleci din aceia americani, portocalii, care se scobesc de Halloween.

Etichete: , , , , , ,

12 Răspunsuri to “Dovlecii mei”

  1. balaurdegradina Says:

    Draguta gradina ta, sa-ti faca surprize dintr-astea!

  2. Alexandra Says:

    repede, o placinta!

  3. ellada Says:

    Bonsoir Dana.
    C’est magnifique, qu’elle belle courge. Bravo.

    Je t’ai envoyé un e-mail.

    Passe un bon week end.

  4. victoriacus Says:

    primul e extraordinar de frumos

  5. maryanne Says:

    foarte frumos primul dovleac.Al doilea e atat de dulce incat eu il mananc ras asa crud.

  6. vrtlaricaana Says:

    I tried to grow pumpkins a few times, but as we don’t actually eat it, it ended up either in compost or at my neighbors barn as food for animals.

    I love the first picture with afternoon sun shining on a pumpkin.

Lasă un răspuns

