Luleaua turcului / Campsis radicans

trompete

I se mai spune şi trompete. Este un fel de arbust mai mult, căţărător.

Eu am pus două joarde anul trecut. Şi nu am crezut că fac mare brânză pentru că de-abia a făcut două frunzuliţe.

Însă anul acesta a luat amploare şi creşte vertiginos.

Este atât de agăţătoare încât a prins rădăcini pe lemn şi dacă tragi puţin mai tare de ea nu vrea să se desprindă.

Nu a înflorit până acum, cred că la anul o va face.

Deja mă sperie gândul că trebuie să îmi fac un plan de dirijare.🙂

Etichete: , , ,

11 Răspunsuri to “Luleaua turcului / Campsis radicans”

  1. Victoria Says:

    da,dar e minunata.Si eu caut,ca tare imi plac florile.

  2. gradinaritdupaureche Says:

    Poate la anul o sa infloreasca. Si mie imi place foarte mult.

  3. Maryanne Says:

    am pus si eu in primavara,si s-a duuuuus in sus,s-a tot dus.Oare imi va face flori la anu?la mine de beton s-a prins.E curios cum da drumul la niste radacinute mici care se lipesc in locul unde atinge suportul.

  4. balaurdegradina Says:

    arata tare bine cu lemnul acela roscat pe fundal.

  5. Ilinca Says:

    Infloreste dupa 4 ani, http://www.taifasuri.ro/home/gradina/1964-luleaua-turcului-spectacolul-floral-al-lunii-august.html

    S-o stapanesti sanatoasa, Ilinca

  6. ellada Says:

    Dana, je te souhaite une bonne semaine.

  7. ciprian Says:

    sa va dau un sfat….scapati de ea! eu dupa 10 ani in care am avut’o langa casa am parte numai de probleme: mi’a crapat tot cimentul pe care il aveam in jurul casei si acum mi’a iesit prin scari (au aprox 1 m de ciment). daca cineva are idee cum pot sa scap de ea sa ma ajute si pe mine.

Lasă un răspuns

