D’ale grădinii

De dimineaţă a înflorit floarea balon. Nu am semănat seminţele aşa bine şi nu i-a mers extraordinar. Trebuia să le pun mai la soare.

floarea balon

Firul ăsta de roşie a ieşit singur sub nuc. Iar acum îl escaladează din ce în ce mai mult. Sunt roşii cherry, din acelea mai alungite.

Mai am şi alte roşii ieşite aşa la întâmplare prin curte. Un fir nici nu ştiu măcar ce soi este, că eu nu am avut aşa ceva anul trecut.🙂

rosii in nuc

Ardeii capia au început să se înroşească. Păcat că i-am pus prea deşi.

ardei capia

Etichete: , , , ,

6 Răspunsuri to “D’ale grădinii”

  1. ellada Says:

    Moi aussi j’ai planté des poivrons rouge comme les tiens. On les appelle ici poivron rouge florinis.

  2. Alexandra Says:

    Draguta floarea aia! Tu mai reusesti sa uzi gradina? Ca eu dimineata n-am timp,iar seara ma mananca tantarii de peste tot!

  3. gradinaritdupaureche Says:

    Ud o data la doua zile…si ma risc cu tantarii, nu am incotro…🙂

  4. Elisa Says:

    Asa se intampla,mie anul trecut mi-au rasarit rosii straine si le-am lasat pana s-au copt sa vad daca ne plac si nu,nu ne-au placut la gust.
    Anul asta in jardiniere au rasarit castraveti,unii chiar au facut fructe,ii las,sunt din compost caci de acolo am luat pamantul.
    Simpatica chestie,imi place sa apara in curtea mea ceva ce nu am mosit eu 🙂

Lasă un răspuns

