Recoltă la început de august

De dimineaţă pe răcoare am cules castraveţii…5 kilograme.

O să îi pun la murat ca să îi mâncăm acum, vara.

castraveti

Am strâns din roşii..24 kg.

rosii

Şi vinetele…14 kg.

vinete

Deci, mâine mă apuc de zacuscă.
Ardei capia roşu am cumpărat, ceapă am…doar de spor la treabă am nevoie.

Etichete: , , , , , , , , ,

8 Răspunsuri to “Recoltă la început de august”

  1. vrtlaricaana Says:

    That is a lovely harvest! What do you do with all eggplants?

  2. Viatalatara Says:

    Frumos! Sa le mancati sanatosi! La noi rosiile au fost compromise de mana😦

  3. ellada Says:

    Bravo Dana, c’est une belle récolte. Tu vas pouvoir te faire des bonnes recette avec tout ca.
    C’est du travail, mais un plaisir a voir. Encore bravo, a toi.

  4. balaurdegradina Says:

    Gradinarit dupa ureche zici?
    Te dai nestiutoare si, cand colo, tu esti doctor in agricultura!

Lasă un răspuns

