Printre flori

Cârciumăresele cresc ca nebunele.

În curând cred că trebuie să le pun sârme sau sfori ca să nu cadă pe jos.

carciumarese

Am vreo 3 fire de creasta cocoşului pentru prima dată.

creasta cocosului

Daliile sunt superbe. Înfloresc în neştire.

dalie mov

dalie roz

dalie rosie

Etichete: , , , , ,

4 Răspunsuri to “Printre flori”

  1. Alexandra Says:

    Frumos de tot!!

  2. ellada Says:

    Bravo tu as des beaux dahlia.

  3. balaurdegradina Says:

    ei, frumoase carciumarese ai !
    m-am bucurat si eu de ale mele, da’ nu anu’ asta, ci al de trecu’…
    atat am fost de incantata incat am pus o gramada in primavara.
    da’ or tabarat miseleste limacsii si melcii, si mi le-or facut strecuratoare si terci…

    • gradinaritdupaureche Says:

      Si la mine sunt extrem de multi melci, dar vad ca de carciumarese nu le-a placut.
      Mie imi plac tare mult. Dar nu am din acelea rosii, cum vezi pe la manastiri. Trebuie sa ochesc pe undeva in vara asta sa imi iau seminte.

Lasă un răspuns

