De ziua mea

De ziua mea mi-am făcut un tort cu multă ciocolată…foarte bun.

Se pare că le-a plăcut şi muştelor.🙂

tort de ziua mea

Etichete: , ,

17 Răspunsuri to “De ziua mea”

  1. Ancuţa Says:

    wow…ce frmusete gustoasa🙂

  2. Alexandra Says:

    Ziua ta? Cand e ziua ta? A fost ziua ta?? Zi repede!

  3. Alexandra Says:

    Azi?? Si mergi pe blat, ne iei fatza cu tortul ala, superb, nimic de zis? Pai bine Dana, hai sa-ti cantam! Un,doi,trei: multi ani traiasca,multi ani traiasca,laaaa muuulti aaaaani!!! La multi ani, sa fii sanatoasa, voioasa si la punga groasa!

  4. gradinaritdupaureche Says:

    :)) Multumesc mult, Alexandra! Toate cele bune si tie!

  5. irenadaiana Says:

    heeei, la multi ani draga Dana. Sanatate multa si noroc. Si da-ne si noua reteta ca fata comerciala are super.

    • gradinaritdupaureche Says:

      Multumesc mult.
      Reteta ar fi cam asa:
      Blat: 4 oua, 1 canuta zahar, 1 canuta faina, praf de copt, rom, 1-2 linguri cacao, 1-2 lingurite ulei.
      Se bat cele 4 oua bine cu mixerul pana se inspumeaza, iar apoi se pune zaharul si se bate pana se dizolva acesta. Se inglobeaza uleiul si apoi restul..faina, cacao, praful de copt si romul. Se coace in cuptorul bine incins. Timpul depinde de la cuptor la cuptor. Eu folosesc foaie de copt si nu mai ung tava.
      Crema:
      200-300 ciocolata, cat mai buna, eventual amaruie (mie asa imi place)
      500ml frisca lichida dulce (eu am pus hulala, dar este foarte buna si megle)
      Se topeste ciocolata in frisca lichida pe foc, dar sa nu clocoteasca frisca.
      Se lasa la racit si se tine compozitia cateva ore la frigider.
      Apoi se bate cu mixerul pana se intareste. Eu am pus si putina esenta de rom, ceva nuci si stafide in crema.
      Am taiat blatul pe din doua, l-am insiropat cu un sirop din zahar ars si apa, cu putina esenta de rom.
      Am pus prima felie de blat insiropata pe platou si am uns-o cu crema. Am pus cea de-a doua felie, am insiropat-o, am uns cu crema.

      Deasupra am turnat o glazura tot din ciocolata topita in putina frisca lichida. Iar inimioarele sunt dintr-o pasta de zahar.
      Nu este asa de greu de facut.

  6. Elisa Says:

    La multi ani!
    Chiar nu puteam sa ies din gradina ta (ai vazut la referenti ca te vizitez ) fara vorba asta 🙂 Sa fii sanatoasa,Dana si sa ai noroc in toate !

  7. balaurdegradina Says:

    La multi ani!
    Si sa fii sanatoasa, la punga groasa, si la talie subtiiiiire, si sa ai parte de multa iubire !

  8. ellada Says:

    Arrête de faire des gâteaux comme ca, tu va me faire encore prendre des kilo.
    Bon, coupe moi un gros morceau.

  9. Victoria Says:

    La multi ani si sa fii sanatoasa!

  10. Adinuca Says:

    La multi ani si sa-ti mearga toate din plin. Sa te bucuri de fiecare zi si de viata. La multi ani!

Lasă un răspuns

