Tort diplomat

Astăzi am făcut tort diplomat cu fructe. Este preferatul meu pentru că este răcoritor.

Iată câteva imagini cu ornarea:

tort diplomat

tort diplomat

tort diplomat

Fructele nu sunt de la mine din grădină.🙂

Etichete: , ,

10 Răspunsuri to “Tort diplomat”

  1. ellada Says:

    Je suis venu sur ton blog, pour te dire merci pour la recette de la soupe de tomate et qu’est ce que je voie………. ton gros gâteau.
    J’en veux un gros morceau🙂

  2. irenadaiana Says:

    doar uitandu-ma la el imi lasa gura apa.🙂

  3. Alexandra Says:

    Am inteles, fructele sunt de la tine din sera! Din orangerie,nu? Cred ca e delicios! A fost vreo ocazie speciala sau doar i-ai rasfatat pe ai tai?

  4. balaurdegradina Says:

    numa’ bun de zis stop la ocura de slabire…
    si zici ca fructele nu-s de la tine din gradina?
    n-as fi zis!

  5. huni Says:

    La Multi Ani🙂

  6. huni Says:

    Stiu, am facut calculele, dar decat sa uit maine, mai bine zic azi😀.

Lasă un răspuns

