Recoltă: porumb de fiert şi vinete

Am cules câţiva porumbi de poftă…mai le trebuia câteva zile de coacere. Dar au fost buni.

porumb

Vinetele le-am copt …pentru o salată de vinete bineînţeles.

vinete

Etichete: , , ,

15 Răspunsuri to “Recoltă: porumb de fiert şi vinete”

  1. Alexandra Says:

    Numai bunataturi ai! Porumb zaharat ai fiert? Daca da, cum ti s-a parut?

  2. ellada Says:

    Bravo Dana pour les aubergines, elles sont très belles.
    Et je vois que tu vas manger aussi des maïs.

  3. Viatalatara Says:

    Mmmmm, porumb fiert! Vreau si eu ca tare poftesc!

  4. vrtlaricaana Says:

    Beautiful aubergines! I didn’t plant any this year, now I’m sorry that I didn’t.

  5. Victoria Says:

    vaaai ce pofta mi-ai facut.Al meu e inca mic ca l-am pus mai tarziu.Cred ca o sa ma duc prin vecini🙂

  6. balaurdegradina Says:

    am semanat si eu in gradina acu’ trei ani vinete.
    si s-au facut!
    3 vinetzele frumusele, cea mai mare fiind aproape cat o cutie de chibrite!
    aveam si poze cu ele, da’ le-am ratacit…
    ce gust are salata de vinete culese din gradina ta?

    • gradinaritdupaureche Says:

      Ai pus seminte direct in gradina? Eu am incercat anul acesta, dar nu a iesit nimic.
      Iti dai seama ca s-a mancat imediat salata. Pentru ca au fost proaspete nu au avut nici un pic de amareala sau iuteala, cum mi s-a mai intamplat cu cele din piata.

  7. balaurdegradina Says:

    cred ca erau rasaduri luate din piata.
    dar nu cu ele era baiul … cred ca eram eu excesiv de incepatoare😀

  8. ellada Says:

    Hello Dana.
    Si tu as la recette de la soupe de tomate que ton mari aime. Est ce que tu pourrais me la donnée ?

Lasă un răspuns

