Se coc roşiile

A dat Domnul să înceapă să se coacă şi roşiile mele.

Rosii

Etichete: ,

2 răspunsuri to “Se coc roşiile”

  1. Victoria Says:

    minunat.La mine s-au manat,din pacate ;( S-a dus toata munca mea.Din fericire mai am rosii pe firele cumparate din piata in Mai.Restul s-au patat toate si cad,iar frunzele s-au uscat.
    Ma bucur sa vad ca rosiilor tale le merge bine.

    • gradinaritdupaureche Says:

      Imi pare rau sa aud asta.
      Ei…le merge bine! Astea sunt cele Precos cumparate din piata. Astea s-au manat primele si am facut bine ca nu au fost la un loc cu celelalte puse din seminte sau din rasaduri primite. Vad ca le-a priit stropirile si toaletarea frunzelor pentru ca au mai ramas fructe neatinse de boala.

Lasă un răspuns

