Flori pentru la anul

Aceste pliculeţe le-am luat zilele astea. Sunt flori bienale (nu-mă-uita şi panseluţele) şi perene (margaretele) care trebuie semanate în această perioadă. Sper să răsară, am cumpărat cele mai ieftine seminţe.

Margarete, nu-mă-uita şi panseluţe

margarete, nu-ma-uitam, panselute

Etichete: , , , , ,

4 Răspunsuri to “Flori pentru la anul”

  1. Alexandra Says:

    Sa fie cu noroc si sa le vedem inflorite pe blog!

  2. carmen's handcraft Says:

    Sper ca tu să ai noroc, eu de câte ori am cumpărat seminţe de flori, nu a ieşit nimic. Mereu am fost nevoită să cumpăr panseluţa gata crescută (înflorită) de alţii.

  3. gradinaritdupaureche Says:

    Buna Carmen,
    Sper si eu sa rasara. Nu imi ramane decat sa astept.

Lasă un răspuns

