Florile săptămânii: daliile și cârciumăresele

Au început să înflorească și la mine cârciumăresele. Sunt atât de vesele!

carciumarese

carciumareasa

Îmi plac tare mult și se pare că place și altora.

carciumareasa

albinuta pe carciumareasa

Iar aceasta parcă e din catifea.

dalie

Etichete: , ,

10 Răspunsuri to “Florile săptămânii: daliile și cârciumăresele”

  1. Alexandra Says:

    Imi plac si una si cealalta. Anul asta n-am nici de aia , nici de ailalta, doar cateva dalii pitice, gherghine. Carciumaresele sunt ca si craitele ” fete de cartier” , dar nu stiu de ce, anul asta le-am dat liber.

  2. gradinaritdupaureche Says:

    Eu am tinut seminte din carciumaresele de anul trecut. Si nu am ratat momentul…imi plac mult pentru ca sunt rezistente.
    Ei…eu nu am gherghine…dar la anul…:)

  3. Adinuca Says:

    Oi Oi ce dalie minunata. Foarte frumoasa. Din bulb asa-i? Ma rog chestia aia cu multe excrescente. O scoti toamna?

  4. ellada Says:

    Hello Dana,
    Beautiful flowers and great pictures.

  5. huni Says:

    Frumoase flori, dar cel mai mult te invidiez pentru razele de soare care ti-au oferit culorile calde din fotografii🙂. Eu de cateva zile nici nu am fost in gradina…

  6. vrtlaricaana Says:

    Those are zinnias, right? I’m not sure about the last one, but that one is the prettiest.
    I have also some zinnias, but they are all pink.

Lasă un răspuns

