Roşii verzi

În aprilie am pus seminţe de roşii direct în pământ.

Parcă mi se pare mai uşor să pun seminţele direct la faţa locului şi să nu mă mai chinui cu răsadul, dar nu întotdeauna lucrurile pot fi atât de simple.

Astăzi, ele arată aşa:

rosii

rosii

rosii

Văd că pe acestea mana nu le-a afectat ca pe cele Precos.

Tot sper să văd roşu în faţa ochilor.

Nu mai am răbdare!🙂

Etichete: , , , , ,

12 Răspunsuri to “Roşii verzi”

  1. balaurdegradina Says:

    wow, la anu’ incerc si eu!

  2. Alexandra Says:

    Barosaneee! Super!

  3. ellada Says:

    Hello Dana,
    Your tomatoes are so big. Wow!!!

  4. vrtlaricaana Says:

    Great looking tomatoes and they are very big. I don’t think that I have any in this size yet.

  5. MirelaLucia Says:

    chiar ca sunt mari. Eu am din cele Roma, prunisoare si din cele cherry. Nu s-au manat, arata bine dar sunt cam in urma cu crescutul. Si eu tot ma zgaiesc la ele zilnic doar doar le intimidez si or sa roseasca/galbeneasca.

  6. Morom3t3 Says:

    Vad ca ai araci de metal. Eu am inteles de la bunicu’ ca nu-i bine, ca se incing la soare si ard planta.

    La noi se zice: „rosii manite”.😀

Lasă un răspuns

