Răcoritoare

homemade lemonade

Lămâi, zahăr, gheaţă, apă şi neapărat…mentă.

Opţional fructe de sezon, în cea pozată am pus şi vişine…aşa s-a mai colorat puţin.

Cam aceasta este reţeta de limonada la noi. Obişnuim să bem multă..mai ales când este cald afară.

Dar astăzi, pe 2 iulie, am avut senzaţia că vine toamna.

Etichete: , , , , ,

11 Răspunsuri to “Răcoritoare”

  1. Alexandra Says:

    Bravo, ma tii de vorba pe blogul meu si intre timp voi ati baut toata limonada! Mersi frumos, sa va fie de bine!

  2. gradinaritdupaureche Says:

    Pai dupa atatea seminte sarate…:) …mi s-a facut sete.

  3. Alexandra Says:

    Ce bine ca m-am lasat! Daca m-as lasa si de fumat…

  4. Alexandra Says:

    De fumat, sau… Ca n-ai specificat.

  5. Alexandra Says:

    Aaa, pai stiu, vorba lui Mark Twain: ” sa te lasi de fumat este cel mai usor lucru. Eu m-am lasat de vreo 50 de ori”

  6. Alexandra Says:

    Ai intrat la Georgiana pe blog? E haioasa rau si foarte sociabila. Ti-o recomand calduros!E desteapra si spontana: o simpatica , ce mai! Cred ca maine fac un articol despre ea, ca nu mai rezist .Hai ca te-am zapacit destul. te pup de noapte buna!

  7. irenadaiana Says:

    cred ca de anul trecut de cand cu grindina la Giurgiu , cand mi-am vazut gradina facuta praf , plus vreo trei sute de dosare de dauna (case , masini si culturi ) nu stiu daca mai pot sa vad cuburi de gheata. Chiar atat de mari au fost. Dar limonaada as bea-o cu placere. As inchide ochii de placere:)

  8. ellada Says:

    Hello,
    It’s look good.

Lasă un răspuns

