Mimoza

A început să înflorească mimoza.

Nu la mine în grădină, ci în cea a părinţilor mei.

În ciuda numelui este ditamai pomul, iar ceea ce îmi place mie foarte mult la ea, este mirosul foarte diafan.

mimoza

Etichete:

9 Răspunsuri to “Mimoza”

  1. Alexandra Says:

    Mimoza e pom? Ori arbust? Eu stiam ca e o planta de ghiveci careia daca ii aingi frunzele se strange, asa, face pe pudica.

  2. irenadaiana Says:

    Nu cumva i se mai spune si arborele de matase , sau ceva de genul? Imi doresc tare mult asa ceva dar pana acum n-am vazut decat la greci si la bulgari (in parc)

  3. Maryanne Says:

    am si eu,am pus seminte acum trei ani,si spre surprinderea mea,a inflorit anul acesta.Are deja 3 flori inflorite,dar f multi boboci.Creste foarte repede in gradina direct puse semintele.Eu am pus si in ghivece ,dar cele din ghivece au crescut mai incet.Primavara aceasta le-am plantat si pe cele din ghiveci in gradina si vad ca se inalta.

  4. gabriela Says:

    e foarte frumoasa mimoza ta

Lasă un răspuns

