Premiu

Săptămâna trecută Huni a lansat un „quizz de weekend” la care am avut şansa să câştig.

Ce am avut de făcut?

Să descopăr numelor unor frunze plecând de la nişte fotografii care reprezentau secţiuni din frunzele lor.

Am ghicit doar două din patru şi nici măcar nu am fost singura care am ghicit.

Dar am fost cea mai rapidă de tastatură.🙂

Iar premiul a sosit astazi pe la prânz: Lichior de chimen (de doi ani).

premiu de la Huni
Lichior de chimen

Degustarea a avut loc acum mai pe seară. :)

Sănătate!

lichior de chimen

Mmm…foarte buna, chiar se simte mirosul şi gustul de chimen. Dar şi foarte tare.

Mulţumim mult, Huni.

Concluzia: mai vreau concursuri.🙂

Sper să îmi meargă la fel toată luna…că am început bine de pe 1 Iulie.🙂

Etichete: , , , , ,

5 Răspunsuri to “Premiu”

  1. Alexandra Says:

    Nu stiu daca stii, dar eu am fost cea care i-a fortat mana sa dea un premiu. Ca un concurs fara premii e ca nunta fara lautari. Oricum, Huni e un dragut! Chiar si fara premiu!Felicitari Dana si la cat mai multe premii!

  2. gradinaritdupaureche Says:

    Da, am vazut ca tu i-ai dat ideea cu premiul.
    Multumesc mult.

  3. ellada Says:

    Hello, Dana,
    If I understand well, you’ve won a bottle of liquor. Well done. Bravo.

  4. huni Says:

    Ma bucur ca ajuns asa de repede, dar mai ales ca a ajuns intreg! Eu o sa ciocnesc cu voi (virtual bineinteles) cu paharelul meu de tuica de prune din Salaj…sanatate! Ma bucur ca va place🙂.

    Concursuri o sa mai fie, ca a iesit o chestie interesanta si din acesta, intr-adevar si datarita lui Alexandra care m-a reamintit ca un concurs nu poate fi interesant fara premii🙂.

Lasă un răspuns

