Gladiole

Iată alte gladiole care au mai înflorit:


Acestea sunt plicurile care le-am cumpărat:

Etichete:

16 Răspunsuri to “Gladiole”

  1. Mona Says:

    Ce minunatii!!! Eu nu am avut niciodata noroc de asa gladiole frumoase😦

  2. gradinaritdupaureche Says:

    Este prima data cand am gladiole si sunt tare incantata de ele.

  3. huni Says:

    Chiar frumoase! Si eu am pus bulbi anul acesta, dar la mine inca sunt mici: 25-30 cm, sunt tare curios…

  4. victoria Says:

    Minunate.Am si eu dar mai este pana vor inflori.

  5. Maryanne Says:

    f frumoase!

  6. irenadaiana Says:

    Foarte frumoase. Ale mele inca nu -au deschis. Florile albe de care ma intrebai zilele trecute se cheama Iberis – vezi Gradina mea de vis , nr. 6 , pagina 47.

  7. Alexandra Says:

    Grase si frumoase. Felicitari! Eu n-am mai pus gladiole ca tot pierd bulbii, n-am un loc bun unde sa-i pastrez peste iarna.

  8. irenadaiana Says:

    daca imi dai o adresa de mail scanez pagina si ti-o trimit eu.

  9. irenadaiana Says:

    O sa lipsesc cateva zile ( de pe net cel putin) , sotul meu este internat in spital la Bucuresti de doua zile si nu prea o sa am timp. Luni dam bac-ul la romana deci cel mai sigur marti iti trimit ce ti-am promis.
    Sanatate.

  10. gradinaritdupaureche Says:

    Imi pare rau ca ai probleme. Multa sanatate sotului! Bafta la Bac!
    Stai linistita ca nu este nicio graba.

Lasă un răspuns

