Seminţe de anemone

Anemonele care s-au ofilit au format o maciulie.

seminte anemone

Care s-a spart ca un bulgăraş de bumbac, plin cu seminţe.

seminte anemone

Eu am auzit că se pot planta aceste seminţe, din care vor ieşi alte anemone.

Asta vom vedea la anul. Nu-mi rămâne decât să strâng seminţe.

Etichete: ,

5 Răspunsuri to “Seminţe de anemone”

  1. huni Says:

    Anemone are bulbi, eu asa le-am plantat. Nu prea are sens sa strangi semintele ca va face flori la anul oricum. Eventual doar daca vrei sa mai pui si altundeva, ca sunt niste flori minunate🙂.

  2. gradinaritdupaureche Says:

    Da..la anul normal ca vor inflori din nou. Vreau sa am mai multe si mi-ar placea sa nu mai dau bani pe alti bulbi.

  3. Alexandra Says:

    Daca inmultirea prin seminte la anemone se face la fel de greu ca inmultirea prin seminte la lalele, care sunt tot bulboase, atunci dureaza vreo 3-4 ani pana obtii o anemona ca lumea.Incearca sa scoti bulbii din pamant, vezi daca s-au inmultit. Chiar sunt curioasa, eu n-am avut anemone,dar nu trebuie sa difere modul de inmultire fata de lalele, zambile, narcise si alte plante cu bulbi.

  4. Alexandra Says:

    Da, se pare ca se inmultesc si prin seminte, ai avut dreptate.Si nu sunt bulbi, sunt tuberculi. Se mai pot inmulti prin separarea tuberculilor ori prin rarirea tufelor.

  5. gradinaritdupaureche Says:

    De fapt, la bulbii de anemone le zice „corms” in engleza…sunt niste nasturei lemnosi, ascutiti, care se planteaza cu partea ascutita in jos si eventual inmuiati. Acum, cat de frumoase sau viguroase vor fi florile din seminte in primul an, nu stiu. Dar as vrea tare mult sa imi cumpar si altfel de flori la anul si sa nu stau sa mai imi cumpar ceea ce am deja. Daca este posibila o inmultire, eu incerc.

Lasă un răspuns

