Mazăre

Am mai cules un lighenaş din mazărea pusă în pământ pe 22 martie. Trebuia să o fac de acum câteva zile, parcă a cam îmbătrânit, dar tot este dulce.

mazare

Etichete:

5 Răspunsuri to “Mazăre”

  1. victoria Says:

    foarte frumoasa.Eu am lasat-o pe a mea sa se usuce pe vrej,ca nu am pus prea multa anul asta,asa ca o tin de samanta.

  2. gradinaritdupaureche Says:

    Eu mai am alta pusa mai tarziu. Poate o sa tin ceva de samanta din cealalta.

  3. victoria Says:

    Anul trecut nu am pastrat de samanta,iar in primavara asta,cand am gasit nu aveam bani la mine,iar cand m-am dus dupa seminte nu am mai gasit :)) Asa ca am semanat doar ce am avut.Oricum cea congelata din hypermarket e destul de buna.
    Dar mai bine imi pastrez acum de samanta.La anul voi pune mai multa si voi avea si de mancare si de samanta🙂

  4. Alexandra Says:

    Eu am cules-o deja, am doar trei pungi, pentru trei mancarici.Mereu zic ca nu mai pun, ca e migaloasa la cules si la curatat, dar nu ma indur, ca prea e dulce si gustoasa.Ca sa pastrezi samanta o lasi sa se usuce in pastaie, ca la fasole?

  5. gradinaritdupaureche Says:

    Eu asa ma gandesc ca trebuie sa o lasi pe vrej pana se usuca.

Lasă un răspuns

