Fenel sau fenicul

O altă premieră în grădina mea….fenelul. Arată ca mărarul dar este mult mai viguros. Este foarte parfumat şi după mine aduce a mărar, mentă şi chimion.

Acum aştept să crească mare să îl pot pune în salate. Ştiu că are efecte carminative si purgative.

Şi nu am de gând să fac absint, deşi era unul din ingredientele principale pentru aşa ceva.
iunie 2010


iunie 2010

Etichete: , ,

4 Răspunsuri to “Fenel sau fenicul”

  1. Alexandra Says:

    Ca sa vezi… Si eu am pus prima data fenicul anul acesta, o sa-i fac o poza in curand. Chestiunea e, se rareste precum morcovii? Eu una i-am rarit, sa fiu mai sigura.

  2. gradinaritdupaureche Says:

    La mine a iesit mai rar. Il las sa vad ce face si daca nu mai are loc, il raresc.

  3. balaurdegradina Says:

    de unde-ai luat seminte?

  4. gradinaritdupaureche Says:

    La pliculete…din alea ieftine…parca Agrosel.

Lasă un răspuns

