Sfârşit de mai, sfârşit de primăvară…Început de vară

Ultima săptămână a acestei primăveri a adus multe ploi…si toate plantele s-au dezvoltat rapid…mai ales buruienile.

Ce nu mi-a plăcut până acum la primăvara asta sunt bolile la plante si insectele dăunătoare în număr prea mare…şi melcii.

O scurtă trecere în revistă:

Anemonele au înflorit. Nu credeam că o vor mai face.

anemone

anemone

anemone

Primulele…au înflorit din nou, în ciuda căldurii care le pleoşteşte ziua.

primule

Ceapa a făcut fâscă…ca de obicei , nu am reuşit să o mâncăm.

fâsca de ceapa

Roşiile

roşii

Porumb şi fasole lată

fasole si porumb

Castraveţii

castraveti

Dovleceii

dovlecei

Cartofii…mă mănâncă palmele să îi sap la rădăcină…

cartofi

Mazărea

mazăre

Etichete: , , , , , ,

4 răspunsuri to “Sfârşit de mai, sfârşit de primăvară…Început de vară”

  1. victoria Says:

    Minunate.Abia acum am vazut postul tau 😦
    Eu nu am pus cartofi anul asta si acum imi pare rau.La anul nu mai fac asta,ca tare sunt buni cartofii noi din propria gradina:)
    Imi plac mult anemonele.

  2. gradinaritdupaureche Says:

    Da, pana acum au crescut frumos cartofii…inca nu i-am cautat la radacina…am zis sa treaca putin de la inflorire.
    Anemonele sunt superbe si sper ca la anul sa le pot inmulti.

  3. Alexandra Says:

    Frumoase plante. Uite ce ma bucur cand mai vad gradini mai zapacite, asa, mai si cu cate o buruiana, mai iesite din rand.Si a mea e la fel. La ceapa noi le spunem fusti. Am patit-o si eu!Anemonele sunt intr-adevar superbe si fiind plante bulboase, se inmultesc ca si lalelele. O sa te mai vizitez, caci imi place ce vad!
    Alexandra

  4. gradinaritdupaureche Says:

    Multumesc Alexandra. Parca citisem pe undeva ca anemonele se inmultesc si din seminte. Mai cercetez.

Lasă un răspuns

